menusearch
رادیو افق کوروش

بازدید معاونت اجرایی منطقه 7 افق کوروش از شعب استان مازندران

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۸:۱۳
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ پنج شنبه
(0)
(0)
بازدید معاونت اجرایی منطقه 7 افق کوروش از شعب استان مازندران
بازدید معاونت اجرایی منطقه 7 افق کوروش از شعب استان مازندران

معاونت اجرایی منطقه 7 افق کوروش به منظور قدردانی از تلاش های بی وقفه همکاران فروشگاهی در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا از شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش استان مازندران بازدید کرد.

 

رادیو افق کوروش - معاونت اجرایی منطقه 7 فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از فروشگاه های استان مازندران بازدید و از زحمات همکاران فروشگاهی این شرکت قدردانی نمود و از نزدیک در جریان وضعیت شعب در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

" مصطفی سیفی " ضمن تقدیر از تلاش و مجاهدت های فداکارانه همکاران فروشگاهی در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، بر لزوم حفظ سلامت کلیه همکاران و خانواده ایشان تأکید کرد و گفت: حفظ سلامتی همکاران همواره از اولویت های اصلی شرکت محسوب می شود و در همین راستا بسته های بهداشتی جهت مقابله با شیوع کرونا که شامل ماسک، ژل ضد عفونی کننده و قرص های ویتامین است، برای همکاران درنظر گرفته شده و در اختیار آن ها قرار می گیرد.

معاونت اجرایی منطقه 7 شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خدمات خالصانه همکاران را در شرایط دشوار این روزها ،مایه افتخار و مباهات این شرکت دانست.