menusearch
رادیو افق کوروش

اکالا بیکاران دوران کرونا را به کار باز می گرداند .

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۸:۳۳:۵۵
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۵/۶ دوشنبه
(0)
(0)
اکالا بیکاران دوران کرونا را به کار باز می گرداند .
اکالا بیکاران دوران کرونا را به کار باز می گرداند .

فروشگاه اینترنتی اکالا با هدف کارآفرینی و به طور خاص با اولویت قرار دادن هموطنانی که در دوران شیوع کرونا شغل خود را از دست دادهاند، با پیوستن به کمپین آنها را به کار بازگردانیم در راستای توسعه منابع انسانی خود گام برداشته است.

 

به گزارش رادیو افق کوروش به نقل از ایسنا ، بنابراعلام افق کوروش، اکالا به عنوان یکی از موفقترین سوپرمارکت های آنلاین که بیش از سه سال پیش به صنعت خرده فروشی آنلاین وارد شده و تمام تلاش خود را به کار گرفته است که با ارائه با کیفیت ترین کالاها و نازلترین قیمتها درب منزل، در وقت و هزینه هموطنان صرفه جویی نماید در دوران سخت شیوع ویروس کرونا و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی با سرعت بیشتری توسعه یافته و در حال حاضر با همکاری فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش در بیش از ۸۰ شهر کشور با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز است. برای مطالعه توضیحات بیشتر به مجله اکالا مراجعه کنید.

 

از همین روی این فروشگاه اینترنتی به منظور ارتقاء خدمات خود برای شعب شرق، جنوب و غرب تهران بزرگ و حومه راننده دارای خودرو و پیک موتور سوار با حقوق، بیمه و مزایای استثنایی به طور تمام وقت استخدام مینماید.

داوطلبین همکاری در اکالا میبایست دارای کارت معافیت دائم و یا پایان خدمت بوده و کمتر از ۴۲ سال سن داشته باشند.

علاقمندان به همکاری در فروشگاه اینترنتی اکالا میتوانند عدد ۹ را به شماره ۲۰۰۰۵۴۵۹۵ ارسال کنند. در اسرع وقت برای مصاحبه حضوری تماس گرفته میشود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر