menusearch
رادیو افق کوروش

اُکالا راه اندازی شد. +فایل صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۱:۴۴
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۷/۳/۱۵ سه شنبه
(9)
(1)
اُکالا راه اندازی شد. +فایل صوتی
اُکالا راه اندازی شد. +فایل صوتی

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در مراسم چهارمین سالگرد افتتاح افق کوروش در جمع خبرنگاران از راه اندازی فروشگاه اینترنتی افق کوروش با برند اُکالا و حضور در خارج از مرزهای ایران خبر داد.


مهندس امیرخسرو فخریان مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در نشست خبری به مناسبت چهارمین سالگرد افتتاح افق کوروش به تشریح عملکرد و فعالیت های این شرکت پرداخت و در ادامه خبر داد که تعداد شعب این فروشگاه به 800 شعبه رسیده که 20شعبه آن فرانچایز هستند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال تعداد شعب افق کوروش به 900 شعبه خواهد رسید.

وی افزود: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در این مدت توانسته است از منظر وسعت، فروش، تعداد نیروی انسانی و شعب به رتبه قابل توجهی دست پیدا کند و برآوردهای ما نشان می دهد که در بخش های فروش و توسعه به 100 درصد اهداف ترسیم شده رسیده ایم.


فخریان از ارائه دو هزار قلم کالا در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خبر داد و در ادامه از راه اندازی فروشگاه اینترنتی افق کوروش با برند اُکالا خبر داد که در حال حاضر اقلام سوپرمارکتی عرضه می کند.


وی همچنین از اقدام مهم دیگری هم در راه اندازی فروشگاه با برند "فمیلی" در اندازه هایپر در استان گلستان و گنبد در مساختی بالغ بر 3 هزار متر رونمایی کرد.


وی در عین حال یکی دیگر از برنامه های آتی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش را راه اندازی و افتتاح شعبه در شهر بغداد عراق اعلام کرد و گفت: افق کوروش به زودی در خارج از مرزهای کشور نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که این اولین حضور جدی فروشگاه های زنجیره ای ایرانی و همچنین محصولات ایرانی در بازارهای صادراتی خواهد بود.


وی به باشگاه مشتریان افق کوروش هم اشاره کرد که همواره با نوآوری همراه مشتریان است. به گفته او "تخفیف پلاس" تازه ترین نوآوری در جهت برآورده کردن خواسته مشتریان است و افق کوروش سعی می کند که در این مسیر همیشه یک قدم از مشتریان جلوتر باشد.


در پایان این مراسم که به مناسبت چهارمین سالگرد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برگزار شد، خبرنگاران به رسم یادگار و یادبود چهارسالگی افق کوروش را تبریک گفتند.

 

فایل صوتی خبر:

 

 اُکالا راه اندازی شد.
اُکالا راه اندازی شد.
 اُکالا راه اندازی شد.
اُکالا راه اندازی شد.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر