menusearch
رادیو افق کوروش

اُکالا برنده‌ی تندیس سیمین ششمین جشنواره برند محبوب سال ۹۸

اینستاگرام رادیو افق کوروش
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۷:۹
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۷/۲۵ پنج شنبه
(1)
(0)
اُکالا برنده‌ی تندیس سیمین ششمین جشنواره برند محبوب سال ۹۸
اُکالا برنده‌ی تندیس سیمین ششمین جشنواره برند محبوب سال ۹۸

رادیو افق کوروش - سوپرمارکت آنلاین اُکالا موفق به دریافت تندیس سیمین برند محبوب در ششمین دوره از این رقابت‌های پر شور و هیجان شد. در این نظرسنجی گسترده ملی که از تاریخ 15 اردیبهشت ماه تا 15 شهریور ماه 1398 در 152 گروه کالا و خدمات و باحضور بیش از 3600 برند برگزار شد، 2,543,943 رای مردمی جمع آوری شد که مبنای انتخاب برندهای محبوب از جمله اُکالا قرار گرفته است.

 

در این جشنواره به منظور تقدیر از تلاش صنعتگرانِ ایرانی، برندِ ایرانی دارای بالاترین رای به عنوان محبوب‌ترین، حائز تندیس برند محبوب ایرانی خواهد شد. در شرایط رقابتی کسب و کار امروزی، بی شک قدرت و جایگاه ویژه برند در ذهن مشتریان، یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکت‌ها و سوپرمارکت‌های آنلاین در بازار است. درهمین راستا جشنواره برند محبوب با برگزاری گسترده ترین نظرسنجی مردمی در سراسر کشور در قالب جشنواره ملی برند محبوب، زمینه انتخاب برندها را با توجه به شاخص محبوبیت برندها، توسط خودِ مردم، هر ساله فراهم می‌آورد.

 

با توجه به نزدیک شدن جشن دو سالگی اُکالا این شرکت مفتخر است که با کسب افتخارات فراوان در این دو سال، همه مایحتاج سوپرمارکتی به همراه هزاران کالای دیگر از جمله لوازم کودک و مادر، لوازم آرایشی و بهداشتی ، میوه و سبزیجات تازه و خواربار را در تهران، کرج و مشهد به دست مشتریان همراه و همدل برساند. در اُکالا کافی است با ورود به سایت یا اپ آن و تنها با چند کلیک و مقایسه قیمت‌ها خریدهای خود را در کمتر از دو ساعت دریافت کنید. در سوپر مارکت آنلاین اُکالا از تخفیف‌های ویژه و کمپین‌های هفتگی بهره‌مند خواهید شد و با اولین خرید، کدهای تخفیف شگفت‌انگیز دریافت خواهید کرد.

 

اُکالا با شرکت در برند محبوب در دومین سال پیاپی خود را محکِ قضاوت و رای مردم گذاشت و محبوبِ دل‌های مشتریان عزیز خود شد. اُکالا امیدوار است که مستحق این همه لطف و بزگواری مردم سراسر ایران باشد و به زودی در همه اقصی نقاط ایران خدمت‌رسانی کند.