menusearch
رادیو افق کوروش

اهدای ژل ضدعفونی کننده دست پاکشو به همکاران افق کوروش

اینستاگرام رادیو افق کوروش
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۲:۳
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ یکشنبه
(1)
(0)
اهدای ژل ضدعفونی کننده دست پاکشو به همکاران افق کوروش
اهدای ژل ضدعفونی کننده دست پاکشو به همکاران افق کوروش

رادیوافق کوروش - گروه صنعتی پاکشو با تولید و اهداء ژل پاک‌کننده و ضدعفونی‌کننده دست AVE به یاری هموطنان عزیز برای مبارزه با ویروس کرونا   (COVID-19) پیوست.
در حالی که از روز چهارشنبه مورخ ۷ اسفند ۱۳۹۸ تولید این محصول در گروه صنعتی پاکشو آغاز شده است، این شرکت اولین تولیدات خود را به همکاران عزیز در شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش اهدا نمود.


متن نامه مهندس عالمی خطاب به دکتر فخریان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر فخریان
مدیرعامل محترم شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش
با سلام و احترام
باور داریم همکاران و عزیزانمان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان پرچمداران خط مقدم جبهه توزیع در مواجهه با مصرف‌کنندگان محترم تا کنون از هیچ کوششی دریغ نکرده و تمام تلاش و مساعی خود را برای عرضه صحیح محصولات و رضایت هموطنان عزیز به کار برده‌اند.
با تقدیر از زحمات، لازم دیدیم تا در شرایط به وجود آمده خود را در کنار این عزیزان دانسته و سلامت ایشان را برای خود فرض بدانیم. به همین منظور تعداد 12882 عدد ژل ضدعفونی کننده دست از اولین تولیدات شرکت پاکشو به کلیه همکاران در آن شرکت تقدیم می‌گردد تا جهت مصرف در اختیار این عزیزان قرار گیرد. امید که همگی در پناه خداوند سالم و سلامت باشند.

با آرزوی سلامتی برای همه آحاد جامعه
محمد عالمی
عضو هیئت مدیره و مدیرعامل

 

خاطرنشان می‌سازد هم‌زمان با اهداء این محصول برای کلیه همکاران گروه صنعتی گلرنگ، توزیع و اهداء این محصول نیز در سطح کشور برای اقشار پرخطر از جمله رانندگان سازمان اتوبوسرانی، پاکبانان، کارکنان مترو، کودکان کار، انجمن بیماران سرطانی، مراکز بیماران خاص، انجمن جانبازان شیمیایی و .... در حال انجام است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر