menusearch
رادیو افق کوروش

انبارهای افق کوروش پر است ، نگران خرید نباشید .

اینستاگرام رادیو افق کوروش
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۲:۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ جمعه
(0)
(0)
انبارهای افق کوروش پر است ، نگران خرید نباشید .
انبارهای افق کوروش پر است ، نگران خرید نباشید .

مهندس منصوری ، معاون بازرگانی افق کوروش ، در گفت وگویی تلفنی با رادیو افق کوروش درپاسخ به نگرانی مشتریان عزیزافق کوروش در ارتباط با نبودیا کسری کالا در فروشکاههای افق کوروش چنین گفت :

 

همکاران ما در افق کوروش وانبارها تا 29 اسفند وساعاتی پیش از تحویل سال نو در خدمت هموطنان عزیز میباشند وپس از یکی دو روز استراحت ، مجددا کالا از انبار به فروشگاهها شارژ شده و هیچ نگرانی ای وجود ندارد .

ونکته ی قابل ذکر آن است که ، با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور وبه علت وجود ویروس کرونا ، در سیستم تامین افق کوروش ، تمامی مرخصی ها لغوشده وبا تلاش شبانه روزی همکاران ، تولید ورساندن کالا به فروشگاهها حتی در ایام نوروز ادامه دارد .

 

معاون بازرگانی افق کوروش ، علت خالی بودن شلف های فروشگاهها را در برخی ازساعات شبانه روز ، چند برابرشدن تقاضای خرید از سوی مشتریان افق کوروش در این ایام با توجه به نگرانی های مرتبط یا کرونا دانست وگفت :

هر مجموعه ای در برنامه ریزی فعالیت های خود، میزانی از ارسال ، تدارکات وسابر موارد مربوطه را درنظر میگیرد . وافق کوروش نیز با همین قاعده تلاش میکند تا همیشه فروشگاهها در سراسر کشور پر از کالا باشد . اما هنگامی که درخواست ها به یکباره 2 الی 3 برابر میشود ، آن هم به صورت همه گیر و با شرایط خاص اسفند ماه ،در نتیجه به یکباره شارژ لحظه ای فروشگاه تحت تاثیر قرار گرفته وموجب میشود تا علی رغم پربودن فروشگاه در ابتدای صبح ، در کسری از روز شلف ها خالی شده وتا ارسال مجدد و رسیدن کالا به فروشگاه ، ساعات کوتاهی کمبود برخی کالاها در فروشگاه مشاهده گردد ، که امیدواریم با فروکش کردن تقاضا ورسیدن آن به سطح منطقی ونیز تلاش بیشتر همکاران و عوامل انبار ومجموعه ی مدیران افق کوروش ، ابن مورد نیزبه زودی برطرف گردد .

 

در پایان مهندس منصوری ضمن تشکر از کلیه ی همکاران فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور ، آرزو کرد با رعایت اصول بهداشتی ، هر چه زودتر کرونا را شکست دهیم .

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر