menusearch
رادیو افق کوروش

افق کوروش و بانک ملی ایران به نفع آموزگاران تفاهم‌نامه امضا کردند

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳:۱۱
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۷/۹/۲۹ پنج شنبه
(0)
(0)
افق کوروش و بانک ملی ایران به نفع آموزگاران تفاهم‌نامه امضا کردند
افق کوروش و بانک ملی ایران به نفع آموزگاران تفاهم‌نامه امضا کردند

رادیو افق کوروش -بر اساس این تفاهم‌نامه فروش کالاهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به آموزگاران از سوی بانک ملی تسهیل خواهد شد و آموزگاران می‌توانند با استفاده از ملی کارت خود حتی بدون پرداخت وجه از مزایای خرید اعتباری استفاده کنند و علاوه بر تخفیف‌های معمول، تا 5 درصد بیشتر تخفیف دریافت کنند.
در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه که با حضور دکتر فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، دکتر حسین‌زاده مدیر عامل بانک ملی، دکتر ابراهیمی معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی گلرنگ، دکتر کریمی و آقای خاتونی اعضای هیات مدیره بانک ملی، دکتر مجاوری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش، مهندس امیرخسرو فخریان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش برگزار شد، دکتر فضلی بیان داشت: همه ما دست کم 12 سال از عمر خود را تحت نظر و آموزش آموزگاران فداکار بوده‌ایم و به ایشان مدیونیم و دوست داریم بتوانیم از امکاناتی که در مجموعه‌های گروه صنعتی گلرنگ و بانک ملی وجود دارد به نفع فرهنگیان عزیز استفاده کنیم. گستردگی فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان عضوی از مجموعه گروه صنعتی گلرنگ در سراسر کشور این امکان را ایجاد کرد تا با انعقاد تفاهم نامه با بانک ملی، این عزیزان بتوانند دست کم یک ماه برای خرید از فروشگاه‌های افق کوروش اعتبار داشته باشند و علاوه بر تخفیفات معمول، تا 5 درصد نیز از تخفیف بیشتر استفاده کنند.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: ادای دین به آموزگاران غیر ممکن است اما خوشحالم که این طرح می‌تواند امکان ادای دین را در حد بضاعتمان فراهم کند.    
دکتر حسین‌زاده مدیر عامل بانک ملی نیز بیان داشت: ما از چندی پیش با مدیریت مجموعه گلرنگ در تعامل و گفت‌‌وگو بودیم تا بتوانیم به اشتغال و تولید داخل کمک کنیم. پس از صحبت‌ها و بررسی‌های نظرات کارشناسی، پای وزارت آموزش و پرورش هم به ماجرا باز شد.

کتر حسین‌زاده ادامه داد: بانک ملی تصمیم گرفت واسطه یک کار خیر شود و تولیدات با کیفیت ایرانی را با مناسب‌ترین قیمت به دست مصرف‌کنندگان برساند. دکتر فضلی مایل بودند در گام اول از معلمان شروع کنیم و بیان کردند که همه ما به آن‌ها مدیون هستیم. ما هم استقبال کردیم. جلسات متعددی برگزار شد و همکاران من در بخش IT سامانه‌ای را آماده کردند که امروز افتتاح می‌شود.
دکتر مجاوری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش نیز اعلام کرد: پیرو تاکید دولت تدبیر و امید و دستور وزیر آموزش و پرورش در جهت حمایت از تولید ملی، این تفاهم‌نامه منعقد می‌شود. طی سال‌های اخیر در بعد مسائل رفاهی، همراهی و همکاری‌های خیلی خوبی با بانک ملی صورت گرفته و اکنون فرصتی پیش آمده تا در جهت کاهش هزینه‌های خرید فرهنگیان قدمی برداشته شود و از این به بعد معلمان از ملی کارتی که حقوق خود را دریافت می‌کنند می‌توانند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان یک کارت اعتباری استفاده کنند.
دکتر مجاوری افزود: ظرفیت بسیار بالایی در جامعه فرهنگیان وجود دارد. در این جامعه هم اکنون بالغ بر یک میلیون نفر شاغل حضور دارد و 750 هزار نفر نیز بازنشسته‌اند. امیدوارم این حرکت الگویی در اختیار جامعه قرار دهد و فرهنگسازی به ویژه در جهت استفاده از محصولات داخلی بیش از پیش صورت بگیرد.
گفتنی است بر اساس این تفاهم‌نامه افق کوروش موظف است در صورتی که مشتریان از طریق درگاه فروش اینترنتی okala.com نسبت به خرید دست کم 50 هزار تومان اقدام کنند، فروشگاه نسبت به تحویل رایگان کالاهای خریداری شده اقدام کند.
هم‌اکنون بیش از 800 شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در سراسر کشور مشغول به فعالیت است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر