menusearch
رادیو افق کوروش

افق کوروش در کنار مردم هرمزگان

اینستاگرام رادیو افق کوروش
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۸:۴۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۲/۱۰ چهارشنبه
(0)
(0)
افق کوروش در کنار مردم هرمزگان
افق کوروش در کنار مردم هرمزگان

رادیو افق کوروش - شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای بهبود معیشت خانوارهای محروم و آسیب دیده در سیل اخیر، 7.5 تن اقلام اساسی و ضروری را در 6 روستای محروم جاسک در استان هرمزگان توزیع نمود.

 

این شرکت با همکاری جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به توزیع 7 و نیم تن کالای اساسی و ضروری در روستاهای محروم شرق استان هرمزگان اقدام نمود.

این محموله شامل اقلام اساسی از جمله برنج، سویا، روغن، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه فرنگی است که در بین روستاهای محروم و آسیب دیده در سیل توزیع گردیده است.

شایان ذکر است؛ 7 و نیم تن اقلام اساسی افق کوروش با همراهی نیروهای داوطلب هلال احمر بین 600 خانوار نیازمند در روستاهای محروم و سیل زده ریگ مصطفی، براگ، کرتی، آبکوهی، شیهولی، آگی بندیست و کربلا از توابع بخش لیردف توزیع شد.

گفتنی است؛ اهالی این روستاها به دلیل فاصله ی بسیار دوری که از دریا و جاده ترانزیت بین استان هرمزگان و سیسستان و بلوچستان دارند، امرار معاش آنها به دشواری انجام می پذیرد ضمن آنکه به دلیل خشکسالی های متعدد زمین های کشاورزی خود را از دست دادند و با محرومیت شدید دست و پنجه نرم می کنند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر