menusearch
رادیو افق کوروش

افق کوروش، اولین فروشگاه زنجیره ای در شهرستان سوران

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۱:۸
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۶/۳۰ شنبه
(0)
(0)
افق کوروش، اولین فروشگاه زنجیره ای در شهرستان سوران
افق کوروش، اولین فروشگاه زنجیره ای در شهرستان سوران

رادیو افق کوروش - شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان اولین فروشگاه زنجیره ای در شهرستان سوران استان سیستان و بلوچستان و با مشارکت مردمی، فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.

 

 

شعبه فرانچایز سوران همزمان با 29 شعبه دیگر افق کوروش در سراسر کشور، جهت عرضه کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب در منطقه 17 فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، افتتاح شد.

 

گفتنی است، این منطقه با هدف اشتغال زایی برای افراد بومی و خدمات رسانی به هموطنان خود در استان سیستان و بلوچستان از دی ماه 1396 با افتتاح 2 شعبه در شهر زاهدان کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر با 14 فروشگاه ستادی و 4 فروشگاه فرانچایز در شهرهای زاهدان، خاش، ایرانشهر، چابهار، سوران و با به کارگیری 130 نفر از جوانان این استان در دو حوزه ستادی و فروشگاهی مشغول فعالیت است.

 

شایان ذکر است که شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سطح استان سیستان و بلوچستان آمادگی لازم جهت اعطای نمایندگی به متقاضیان علاقمند به فعالیت در حوزه خرده فروشی را دارد.