menusearch
رادیو افق کوروش

افزایش ۸۰درصدی فروش "افق" نسبت به سال گذشته

اینستاگرام رادیو افق کوروش
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۳:۱۵
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۶/۵ چهارشنبه
(1)
(0)
افزایش ۸۰درصدی فروش "افق" نسبت به سال گذشته
افزایش ۸۰درصدی فروش

به گزارش رادیو افق کوروش به نقل از بورس نیوز ،  شرکت افق کوروش در مرداد ماه با افزایش درآمدهای عملیاتی مواجه شده و این در حالی بوده که متوسط فروش ماهیانه این شرکت اندکی بیش از ۹.۵۰۰ میلیارد ریال بوده و در مرداد ماه مبلغ فروش محقق شده در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش به بیش از ۱۱ هزار و ۸۴۱ میلیارد ریال رسیده است.

 

رشد نرخ فروش محصولات عرضه شده در فروشگاههای این شرکت از جمله علل رشد درآمدهای "افق کوروش" بوده ضمن آنکه فروش محقق شده مرداد ماه نسبت به تیر ماه افزایش ۱۰ درصدی را نشان میدهد.

به این ترتیب شاهد رشد ۲۴ درصدی درآمدهای فروش شرکت نسبت به متوسط ماههای قبل هستیم.

 

افزایش 80 درصدی فروش شرکت نسبت به مدت مشابه پارسال

افزایش شبکه فروش شرکت که منجر به رشد سهم از بازار آن شده را میتوان دلیل اصلی افزایش درآمدهای شرکت عنوان کرد.

به طور قطع رشد نرخ فروش محصولات عرضه شده در فروشگاههای این شرکت نیز علت دیگر رشد درآمدهای شرکت بوده ضمن آنکه فروش محقق شده مرداد ماه نسبت به تیرماه افزایش ۱۰ درصدی را نشان میدهد.

به این ترتیب جمع درآمد محقق شده ۵ ماهه شرکت به بیش از ۴۹ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۹ درصد افزایش را نشان میدهد.

نرخ فروش محصولات شوینده با ۴ درصد افزایش نسبت به تیر ماه به ۱۳۰ هزار ریال به ازای هر واحد محصول شده است. نرخ فروش محصولات خوراکی و پروتئینی نیز به ترتیب با ۲ و ۰.۲ درصد افزایش مواجه شده است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر