menusearch
رادیو افق کوروش

از افق کوروش اعتبار رایگان خرید دریافت کنید +فایل صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۵:۵۲:۳۵
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۵/۲۰ یکشنبه
(1)
(0)
از افق کوروش اعتبار رایگان خرید دریافت کنید +فایل صوتی
از افق کوروش اعتبار رایگان خرید دریافت کنید +فایل صوتی

به گزارش رادیو افق کوروش شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در آستانه عید مبارک قربان و غدیر خم در طرحی تحت عنوان خرید رایگان، برای همگان متناسب با میزان خرید مشتریان عزیز، کوپن هدیه ارائه می دهد.

 

افق کوروش همزمان با برگزاری جشنواره توفان تخفیفات در بیش از یک هزار و 500 شعبه خود در سراسر کشور بنا دارد در بازه زمانی عید سعید قربان تا عید غدیر خم علاوه بر ارائه تخفیفات استثنایی به مشتریان، به تناسب میزان خریدشان به آن‌ها کوپن‌هایی برای خرید رایگان در خریدهای بعدی تقدیم کند. این طرح از تاریخ 19 مرداد آغاز می‌شود و تا 29 مرداد ادامه خواهد داشت.

در جریان این طرح مشتریان افق کوروش علاوه بر استفاده از تخفیف‌های تا 50 درصدی توفان تخفیفات، با توجه به میزان خریدشان روی فاکتور خرید خود، کوپن‌هایی دریافت می‌کنند که می‌توانند با استفاده از این کوپن‌ها در بازه زمانی 2 تا 12 شهریور به طور رایگان خرید کنند و یا به اندازه مبلغ اعتبار این کوپن تخفیف اضافه دریافت کنند. در واقع با این طرح مشتریان می‌توانند در خریدهای خود از افق کوروش بیش از پنجاه درصد تخفیف دریافت کنند.

جدول زیر نشان می‌دهد که در هر مقدار خرید، چقدر کوپن خرید رایگان دریافت خواهید کرد.

 

 

لازم به ذکر است که انواع روغن خوراکی، برنج هندی، محصولات پروتئینی و شکر جزو استثنائات این طرح هستند؛ بدین معنی که هنگام صدور کوپن خرید رایگان مبلغ فاکتور بدون احتساب این محصولات محاسبه می‌شود و کوپن بر اساس آن صادر می‌شود و در دوره خرید با کوپن نیز مشتریان نمی‌توانند مبالغ مربوط به این محصولات را با اعتبار رایگان خود تسویه کنند.

کوپن‌های صادره فقط برای فاکتورهایی که با کارت‌های بانکی پرداخت می‌شوند قابل استفاده هستند. توجه داشته باشید که برای مصرف کوپن باید پرداخت مبلغ خرید از همان کارتی که خرید حین صدور کوپن با آن انجام شده، صورت بگیرد.

شایان ذکر است که برای استفاده از این فرصت بهتر در باشگاه مشتریان افق کوروش عضو شوید، چرا که در این دوره برای اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش، 50% هدیه بیشتر در نظر گرفته می‌شود. فقط توجه داشته باشید که خرید باید از طریق کارت‌هایی که در باشگاه ثبت شده است انجام شود.

 

فایل صوتی خبر:

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر