menusearch
رادیو افق کوروش

71 درصد رشد درآمد «افق» در دو دوره عملکرد +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۷:۴
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۹/۷ پنج شنبه
(1)
(0)
71 درصد رشد درآمد «افق» در دو دوره عملکرد +صوتی
71 درصد رشد درآمد «افق» در دو دوره عملکرد +صوتی

رادیو افق کوروش -شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان سال مالی ۹۸ را روی سامانه کدال منتشر ساخت. بررسی این گزارش در دو دوره عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه امسال، ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه و مقایسه آن با دوره مشابه سال مالی گذشته نشان می‌دهد که در دوره مورد بررسی همراه با رشد مقدار فروش محصولات عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره ای «افق»، درآمد فروش آن در هر دو دوره عملکرد حدود ۷۱ درصد افزایش یافته است.

 

صعود مقدار و در آمد فروش

«افق» محصولاتی همچون نوشیدنی، شوینده، خوراکی، ملزومات و تجهیزات، سبزیجات، لوازم منزل سبک، پروتینی، پوشاک و غرفه ای را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود در سراسر کشور عرضه می‌کند. این مجموعه در آبان سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۸ حدود ۹۸ میلیون عدد از محصولات مورد اشاره را فروخته است و از این منبع بالغ بر هفت هزار و ۹۳۶ میلیارد ریال درآمد بدست آورد.
البته در مقابل، شرکت عرضه بیش از ۶۹ میلیون و ۵۴۳ هزار عدد انواع محصول و درآمد فروش چهار هزار و ۶۴۶ میلیارد ریالی را برای دوره عملکرد آبان سال مالی گذشته به ثبت رساند که مقایسه آن با دوره مشابه سال مالی جاری از روند رو به رشد مقدار و درآمد فروش در این دوره عملکرد حکایت دارد. به طوری‌که مقدار فروش «افق» ۴۱ درصد رشد و درآمد فروش آن با۷۱ درصد افزایش همراه شد. (جدول شماره یک)

 

روند رو به رشد درآمدزایی

«افق» از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۳۰ آبان ماه بالغ بر ۵۲ هزار و ۷۲۷ میلیارد ریال درآمد فروش از محل عرضه ۷۱۸ میلیون و ۷۱۲ هزار عدد انواع محصول در فروشگاه‌های این شرکت شناسایی کرد. این مجموعه در دوره مشابه سال مالی گذشته بیش از ۶۰۱ میلیون و ۴۷۴ هزار عدد انواع محصول فروخت و در پی آن حدود ۳۰ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال درآمد شناسایی کرده است. مقدار فروش شرکت در دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا پایان آبان نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته حدود ۱۹ درصد رشد و درآمد فروش آن ۷۱ درصد افزایش را ثبت کرده اند. همچنین «افق» طی دوره مورد اشاره روند رو به رشدی را از لحاظ درآمدی سپری کرده است. (جدول شماره دو)

 

توضیحات

 

فایل صوتی خبر:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر