menusearch
رادیو افق کوروش

گفت وگوی صمیمانه ی خبرنگاران آذربایجان غربی با مسوولان کشوری فروشگاه افق کوروش

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۷:۲۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۵/۸/۱۶ یکشنبه
(0)
(0)
گفت وگوی صمیمانه ی خبرنگاران آذربایجان غربی با مسوولان کشوری فروشگاه افق کوروش
 گفت وگوی صمیمانه ی خبرنگاران آذربایجان غربی با مسوولان کشوری فروشگاه افق کوروش

- - -سال 95رادیو افق کوروش - صبوری معاون اجرایی این شرکت و سجاد نصراللهی رییس شمال غرب فروشگاهها که از بانیان،سهامداران و مدیران ارشد افق کوروش است در نشست با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران و دغدغه های مورد بحث پاسخ دادند.

 

مدیران کوروش میگویند دلیل تخفیفات اعمال شده در محصولات عرضه شده این فروشگاهها از بین بردن واسطه ها در چرخه توزیع است. واسطه هایی که گاه ۴۰ تا ۵۰ درصد روی قیمت تمام شده محصولات تاثیر داشتند.

کوروش تلاش دارد کیفیت و تنوع محصول را ملاک عرضه در فروشگاههای خود بکند. برای این کار حتی با تولیدکنندگان سر تولید محصولاتی با این ویژگیها مذاکرات و رایزنیهایی انجام میدهد.

 

دست کم ۲۵ درصد محصولات فروشگاههای کوروش هر استان بومی آن استان هستند. مدیران این فروشگاهها میگویند بسیاری از برندهای معروف آذربایجان غربی را آنها به دورافتاده ترین بازارهای کشور معرفی کرده اند.

کوروش در ۲۶ استان به تعداد ۴۵۴ شعبه دارد. تعداد شعباتش در آذربایجان غربی ۴۳ و در ارومیه ۲۱ باب است.

حذف واسطه ها و هزینه های تبلیغاتی در پایین آمدن قیمت تمام شده کالاهای مورد عرضه در کوروش نقش بسزایی دارند.

 

تلاش افق کوروش بر این است تا حتی الامکان کالاهای ایرانی در قفسه های فروشگاههایش عرضه کند.

هیچ کارخانه ای محصول اختصاصی برای کوروش تولید نمیکند.

شایعاتی که در فضای مجازی از قبیل تولید ویدئوهای تخریبی پخش میشود را به شدت مورد پیگرد قرار داده ایم.

 

کلیه فروشگاههای زنجیره ای در کشور با وجود اینهمه فراوانی، تنها توانسته اند ۱۰ درصد سیستم توزیع بازار را در اختیار داشته باشند.

سجاد نصراللهی رییس شمال غرب فروشگاهها که از بانیان،سهامداران و مدیران ارشد افق کوروش : به لفظ جلاله الله قسم میخورم عامل اصلی موفقیت فروشگاههای کوروش دعای خیر مردم بوده است.

 

به دنبال توجه بیشتر به مقوله کرامت انسانی هستیم ولی ناچاریم برای کاهش هزینه های تولید از نیروی انسانی کمتری استفاده کنیم.

نفس ورود فروشگاه زنجیره ای کوروش به هر استان با هدف سرمایه گذاری است و استان مبدا از گردش مالی کوروش حداقل ۲۵ درصد سود میبرد. این علاوه بر جذب نیروی انسانی، فروش محصولات بومی، اجاره محل و سایر عوایدی است که از بابت تاسیس فروشگاهها نصیب استان می کند.

 

برخی از برندهای تولیدی آذربایجان غربی مثل شادلی و اروم آدا توسط این فروشگاه ها به سراسر ایران معرفی و عرضه میشوند
افق کوروش نیازی به تبلیغ ندارد بلکه هدف تبلیغ زبانی از مردم است.