menusearch
رادیو افق کوروش

نشست شورای هم‌اندیشی گلرنگ در کمک به هم‌وطنان آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۸:۵۰:۱۷
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ پنج شنبه
(1)
(0)
نشست شورای هم‌اندیشی گلرنگ در کمک به هم‌وطنان آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان +صوتی
 نشست شورای هم‌اندیشی  گلرنگ در کمک به هم‌وطنان آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان +صوتی

رادیو افق کوروش - در نشستی که با حضور و مدیریت حاج آقا قهرمانی، مشاور مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و جمعی از مدیران ارشد مجموعه شرکت‌های گروه برگزار شد، درباره اقدامات موثر جهت تسکین آلام هم‌وطنان عزیز آسیب‌دیده از سیل مذاکراتی صورت گرفت و نتایجی حاصل شد. از جمله مقرر گردید در نخستین گام اقلام غذایی و بهداشتی و پتو تهیه و به مناطق آسیب دیده از سیل ارسال شود.

لازم به ذکر است این نشست، پس از دریافت راهنمایی‌ها از مسئولان منطقه، بررسی‌های صورت گرفته و نیازسنجی انجام شد و تصمیمات آن بر اساس نیازهای اساسی مردم صورت گرفت.

گفتنی است در حال حاضر هم‌وطنان شریف ما در سیستان و بلوچستان با مشکلات و مسائل بسیاری روبرو هستند و نیازهای بسیاری دارند. در این زمینه گروه صنعتی گلرنگ می‌کوشد با ایفا کردن وظیفه خود در حوزه مسئولیت اجتماعی با افتخار به قدر وسع خود، آلام هم‌وطنان خونگرم و زحمت‌کش خود را در استان سیستان و بلوچستان تسکین دهد و به لطف و یاری خداوند در تلاش است کمک‌رسانی‌ها به فوریت در این منطقه به انجام برسد.

 

فایل صوتی خبر:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر