menusearch
رادیو افق کوروش

" طرح انگیزشی افق کوروش " از نگاه دکتر صبوری +مصاحبه

اینستاگرام رادیو افق کوروش
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۳:۱۷:۲۰
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۱/۸ سه شنبه
(4)
(0)
" طرح انگیزشی افق کوروش " از نگاه دکتر صبوری +مصاحبه

دکتر حسین صبوری ، قائم مقام مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در گفتگویی صمیمانه با رادیو افق کوروش به تشریح جزییات " طرح انگیزشی "افق کوروش پرداخت.

 

+ دکتر صبوری با تشکر از تلاش بی وقفه تمام کارکنان افق کوروش ، گفت ما موفقیت های افق کوروش را مرهون زحمات این همکاران والبته نگاه خیلی خوب مشتریان به افق کوروش هستیم .


+ قائم مقام مدیرعامل افق کوروش در ارتباط با خبر مهم امروز که از طریق رادیو افق کوروش در شعب این مجموعه انتشار یافت ، اضافه کرد :
یکی از ارزشهای بنیادین افق کورش توجه به ذینفعان آن میباشد . افق کوروش برنامه ها واستراتژی هایش را به گونه ای تنظیم کرده وپیش میبرد که همه ی افراد درگیر با افق کوروش منتفع باشند ، و مهمترین نفعی که افق کوروش به ذینفعانش میرساند تخفیفهای بالایی است که به مشتریان ارائه شده و موجب بالارفتن قدرت خرید آنان میگردد .


یکی دیگر از ذینفعان بسیار مهم افق کوروش کارکنان افق کوروش هستند ، همیشه برنامه ها در افق کوروش به گونه ای تنظیم شده که همکاران بیشترین نفع وعایدی را داشته باشند .
و " طرح پاداش فروش سه ماهه ی آخر سال 98 " در همین راستا در نظر گرفته شده است ، که در دی ماه اطلاع رسانی خوبی صورت نگرفت امیدواریم با تلاشهای شما در رادیو افق کوروش ، همکاران ما از این طرح بیشتر آگاه شده وتاثیر خوبی بر فروش فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش داشته باشد وموجب خدمات رسانی بهتر وکاملتربه مشتریان شود و البته پرسنل نیز دریافتی بهتری داشته باشند .


+ دکتر صبوری در ارتباط با نحوه ی ارزیابی فروشگاهها ومعیارهای سنجش جهت انتخاب شعب برتر در این طرح گفت :
معیار اصلی سنجش در این طرح ، در ابتدا رشد فروشی است که در هر فروشگاه اتفاق میافتد و در مرحله ی بعد رعایت استانداردهای سازمان میباشد . این که فروشگاه در عین توجه به رشد فروش ، نظافت ومرتب بودن فروشگاه را که توسط بازرسان شرکت ارزیابی میشود مدنظر داشته باشد وامتیاز خوبی در این زمینه دریافت نماید .


+ دکتر صبوری در پاسخ به این سوال که فروش مبنا براساس عملکرد آذرماه فروشگاه ومنطقه به دست می آید بدین معنی است که هر فروشگاهی براساس عملکرد خود در آذرماه والبته در مقایسه با سایرفروشگاههایی که در آن منطقه هستند بررسی میشود، ادامه داد:
آن چه مهم است این است که یک فروشگاه نسبت به عملکرد آذرماه خود چقدر توانسته است رشد ایجاد کند .

برای مثال : رشد فروشگاهی با فروش 10 میلیون تومان ، نسبت به همین رقم فروش ورشد فروشگاهی با 20 میلیون تومان نیز در بررسی رشد فروش نسبت به همین رقم سنجیده میشود . وی ادامه داد که : هدف گذاریها به شدت واقع بینانه است ، ودر صورت تلاش همکاران ،مطمئنا درصد بسیار بالایی از فروشگاه ها به این هدف دست پیدا خواهند کرد .


+ دکتر صبوری ، در ارتباط با اینکه ارزیابی فروشگاهها وپاداش ها به صورت ماهانه تا آخر سال برقرار خواهد بود ویا اینکه به صورت کلی در پایان سال انجام میگیرد گفت :
ارزیابی هر ماه جداگانه انجام میشود . ارزیابی دی ماه انجام شد ه وانشالله امروز تا آخر وقت پاداش همکاران به حسابشان واریز خواهدشد و برای بهمن واسفند نیز به همین صورت عمل میشود ، والبته تلاش ما براین است که پاداش اسفند قبل از اتمام ماه پرداخت شود تا قبل از پایان سال در اختیار همکاران قرر گیرد.

+ قائم مقام مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در پایان اضافه کرد: مجددا از تلاش کلیه ی همکاران و همچنین رادیو افق کوروش که رسالت اطلاع رسانی در شعب افق کوروش را دارد ، تشکر می کنم و ضمن آرزوی موفقیت برای همه همکاران امیدوارم که در انتهای این طرح به کلیه اهدافی که ترسیم کرده ایم برسیم .

 

فایل صوتی مصاحبه:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر