menusearch
رادیو افق کوروش

ضرورت فرانچایز از نگاه مدیر عامل افق کوروش

اینستاگرام رادیو افق کوروش
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۵:۴۶:۹
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۴/۲ یکشنبه
(5)
(0)
ضرورت فرانچایز از نگاه مدیر عامل افق کوروش
ضرورت فرانچایز از نگاه مدیر عامل افق کوروش

رادیو افق کورش - فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران روز به روز پویا‌تر، مدرن‌تر و پرطرفدار‌تر می‌شوند. با این حال، آشنایی جامعه با ساختار اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای کافی نیست ،.
به عبارت بهتر، کمتر کسی از ما یک فروشگاه نان و شیرینی معروف یا یک سفره‌خانه سنتی زنجیره‌ای را در گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای تصور می‌کند. یا شاید بهتر است بگوییم بیشتر مردم گمان می‌کنند تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای از انگشتان دست بیشتر نمی‌شود حال اینکه این طور نیست .
امیر خسرو فخریان ، رییس اتحادیه ی کشوری فروشگاههای زنجیره ای و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجيره ای افق کوروش در ارتباط با موضوع اشتغال زایی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت :
موضوع اشتغال زایی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسیار مهم است. یکی از کارکردهای اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اعضای آن ایجاد اشتغال پایدار است. به این صورت که افراد مشغول به کار در این فروشگاه‌ها بیمه شده و براساس قانون وزارت کار دستمزد دریافت کرده و از مزایای دیگر مانند بیمه تکمیلی، دریافت انواع وام‌های ضروری و… بهره‌مند می‌شوند. در همین زمینه اعضای این اتحادیه توانسته‌اند بیش از ۵۰‌هزار شغل پایدار برای جوانان تحصیلکرده یا علاقه‌مند به این عرصه ایجاد کنند که این عدد با گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای رو به افزایش است. بیان این نکته ضروری است که یکی دیگر از اهداف ما حمایت و نوین‌سازی کسب و کارهای سنتی است. در این راستا اعضای این اتحادیه با اعطای فرانچایز ضمن انجام این مهم، به دولت نیز برای کنترل هرچه بهتر و بیشتر بازار یاری می‌رسانند زیرا کسب و کارهای سنتی با فعالیت در قالب فرانچایز و ارائه عملکردها به‌طورشفاف کار دولت در امر نظارت و کنترل را آسان‌تر می‌کنند .

 

< script type="text/Java script " src="https://www.aparat.com/embed/l8Icz?data[rnddiv]=32721986045&data[responsive]=yes">

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر