menusearch
رادیو افق کوروش

جشن صدتایی شدن شعب منطقه 9 ، همزمان با جشن ششمین سالگرد افق

اینستاگرام رادیو افق کوروش
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۸:۴۵:۲۴
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
(1)
(0)
جشن صدتایی شدن شعب منطقه 9 ، همزمان با جشن ششمین سالگرد افق
 جشن صدتایی شدن شعب منطقه 9 ، همزمان با جشن ششمین سالگرد افق
رادیو افق کوروش - جشن ششمین سالگرد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش همزمان با صد تایی شدن شعب منطقه 9 این شرکت با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاونت اجرایی استان های همدان، لرستان و کردستان و جمعی از همکاران ستادی و فروشگاهی در همدان برگزار شد.

محمد باقر دادگر معاونت اجرایی منطقه 9 ضمن تبریک صدتایی شدن فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در این منطقه و مصادف شدن آن با جشن 6 سالگی افق کوروش، از زحمات همکاران ستاد، انبار و فروشگاه این منطقه و همچنین حمایت های مدیران ارشد قدردانی نمود و گفت: آذر ماه 98 تعداد فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با جهشی قابل توجه و رشد 102 درصدی به تعداد 101 فروشگاه رسید.

وی در ادامه افزود: در راستای توسعه شعب، اشتغال زایی در سطح منطقه بیش از دو برابر افزایش داشته و تعدا کارکنان در استان های همدان، لرستان و کردستان از 291 نفر به 682 نفر رسیده است.

دادگر از کاهش چشم گیر نرخ خروج در منطقه 9 ابراز خرسندی نمود.

 

معاونت اجرایی منطقه 9 افق کوروش در پایان با اشاره به سیاست شرکت در جهت توسعه شعب بر مبنای فرانچایز، بیان کرد: افق کوروش خواستار همراهی افرادی است که در راه اندازی و اداره فروشگاه مشارکت نمایند و خوشبختانه تاکنون روند موفق را داشته ایم.

در ادامه این مراسم حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به تشریح چشم انداز 1404 این شرکت پرداخت و مسیر پیش رو برای قرار گرفتن در بین 250 خرده فروشی برتر دنیا را ترسیم نمود.