menusearch
رادیو افق کوروش

ثبات بازار، پس از اصلاح قیمت بنزین

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۸:۲۷:۳۰
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۸/۲۷ دوشنبه
(8)
(0)
ثبات بازار، پس از اصلاح قیمت بنزین
 ثبات بازار، پس از اصلاح قیمت بنزین
آقای رحمانی در نشست ستاد تنظیم بازار با تشریح اقدامات این ستاد گفت: اتاق بازرگانی و تشکل‌های صنعتی، قیمت‌ها را از مبدا تولیدِ کالا کنترل می‌کنند و اجازه افزایش قیمت را نمی‌دهند.
وزیر صمت افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز فروش فوق العاده همراه با تخفیف گذاشته اند که قرار است این اقدام را افزایش دهند.
آقای رحمانی از اعضای ستاد به ویژه تعزیرات، بازرسان اصناف و دادستانی‌ها خواست همزمان با نظارت جدی، با تخلفات سریع و موثر برخورد کنند.
 
اطلاعیه شماره یک سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درخصوص ممنوعیت افزایش قیمت کالاها صادر شد.
در این اطلاعیه تاکید شده براساس مصوبه جلسه کارگروه تنظیم بازار، هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش نرخ بنزین ممنوع است. سازمان حمایت ضمن رصد و پایش بازار و کسب اطلاعات از همه مراکز توزیع با هر گونه افزایش قیمت برخورد خواهد کرد. ضمن اینکه با هماهنگی سازمان تعزیرات رسیدگی به این پرونده‌ها در اولویت برخورد و صدور رای خواهد بود.
 
 
< script type="text/Java script " src="https://www.aparat.com/embed/WKEge?data[rnddiv]=93139891436&data[responsive]=yes">
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر